Jauni raksti Kā ātri zaudēt svaru mājās, nekaitējot veselībai? Visbeidzot, cilvēki ar sirds slimībām pārbauda savu sirdsdarbības ātrumu, lai pārliecinātos, ka viņu sirdsdarbības ātrums pārāk nepaātrinās, pat veicot zemas vai vidējas intensitātes vingrinājumus. Tas pats pētījums atklāja, ka jūs sadedzināt 23 kalorijas uz visiem 17 unces ūdens, ko dzerat, tikai FYI. Bet ko nozīmē jūsu cipari?

Kardio treniņš mājās, lai ātri sadedzinātu taukus

Kā iegūt Six-Pack Abs, saskaņā ar treneri Martins Rusčs Ja izkalts kuņģis tas jau nebija jūsu fitnesa mērķis, skatieties vienu Halles Berijas akmeņains abs uz Instagram iespējams, ka jūsu īsā saraksta augšdaļā ir ievietojis sešus iepakojumus. Gandrīz tikpat iedvesmojošs kā pats attēls bija paraksts, kas to pavadīja, kurā aktrise atzina, cik daudz freaking vajadzēja, lai izgrieztu savu kodolu.

Kā jūs droši vien jau zināt, vidusdaļā ir nenormāli grūti izveidot muskuļu definīciju - pat jūsu vēdera muskuļi ir ļoti spēcīgi. Bet, ja vēlaties sev iestatīt augstu latiņu á la Berry, šie treneru labākie padomi, kā iegūt abs un saglabāt tos, var palīdzēt precīzi noregulēt šo muskuļu grupu.

Labākais fitnesa plāns jums, pamatojoties uz ķermeņa tipu

Pirmā lieta, kas jāzina, ir tas, ka ne visi faktori, kas ietekmē to, vai jūs patiešām varat redzēt abs. Piemēram, ķermeņa sastāvu vai ķermeņa tauku un liesās muskuļu masas attiecību ietekmē diēta un vingrinājumi, protams, arī ģenētika. Turklāt jo īpaši vēdera taukus var ietekmēt tādi hormoni kā kortizols, arī stresa hormons.

Veiksme Modernizētais veids, kā atrast jūsu mērķa sirdsdarbības ātrumu Kāds ir jūsu mērķa sirdsdarbības ātrums, kā jūs to sasniedzat, un kādi ir mūsdienu sīkrīki, kas jums to palīdz izsekot? Mēs visi esam redzējuši tos cilvēkus, kuri sasprādzējušies ar sīkrīkiem uz rokām, krūtīm un plaukstas locītavu, skraida pa skrejceliņiem, caur parku vai brauc ar velosipēdu pa ielu. Bet ko uz zemes viņi izseko un kāpēc?

Patiesībā, stress ir saistīts līdz augstākam vēdera tauku līmenim sievietēm ar lieko svaru, liecina pētījumi. Apakšējā līnija: 'Katras sievietes ķermenis ir uzbūvēts atšķirīgi, tāpēc tas mainās, taču kopumā runājot, tas prasa daudz laika un centību, lai šie abs parādītos,' saka Amanda Batleresertificēts personīgais treneris un instruktors The Fhitting Room Ņujorkā.

Viegli vingrinājumi svara zaudēšanai uz vēdera un sāniem - kā to darīt mājās vīriešiem un sievietēm

Ritiniet uz leju, lai uzzinātu, kā iegūt abs, tūlīt pēc sertificētu treneru un pētījumu rezultātiem. Martins Rusčs 1.

Pagrieziet kardio. Diez vai ir pārsteidzoši, ka viena no lietām, ko Kourtney Kardashian treneris sāka darīt TV realitātei, lai iegūtu labāko dzīves formu redzami abs un visibija iekļaut sirdsdarbību katrs treniņš. Tā kā aerobikas vingrinājumi ir lielisks tauku sadedzināšanas veids.

  1. Pirmkārt, ir trīs ķermeņa tipi: Plāns ektomorfs Biezais endomorfs Muskuļais mezomorfs Ja jūs nezināt par šīm kategorijām, Jā jūs, iespējams, trenējāt savu ķermeni tā, lai tas neatbalstītu jūsu ķermeņa tipu, un tāpēc jūs esat letarģisks, nevarat palielināt muskuļu masu un nevarat zaudēt svaru, lai glābtu dzīvību[1].
  2. Tas ir ideāls solis, lai atvieglotu šo rutīnu, kā arī viens, kas jums sniedz elpu otrajā un trešajā apļa kārtā.

The vairāk sirds jūs to darāt, jo vairāk vēdera tauku jūs zaudējat, liecina 16 klīnisko pētījumu pārskats, kurā tika aplūkota abu saikne. Tā kā muskuļu grupas trenēšana nepastāv, jūs varat zaudēt arī kopējo ķermeņa svaru.

Fresh articles

Tātad, kad jūs regulāri veicat sirdsdarbību kā daļu no fitnesa rutīnas, kas arī ir vērsta uz kodola un muskuļu veidošanu, jūs sākat redzēt ķermeņa sastāva maiņu un lielāku tonusu un definīciju no galvas līdz kājām - ieskaitot abs muskuļus.

Pievienojiet HIIT treniņus maisījumam. Kas ir HIIT? Nu, iesācējiem tas ir īss augstas intensitātes intervāla apmācībaun tas var būt tikai ātrākais ceļš, kad rodas abs. Tas ir tāpēc, ka fitnesa tehnika apvieno kardio un spēka treniņus vienā ātrā, efektīvā treniņā, cita starpā, tas patiešām aktivizē jūsu sirdsdarbības ātrumu. Pārslēdziet rotaļu laukumu. Konsekventi vingrojiet vēdera muskuļus.

"+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Vienkārši ziniet, ka tikai ar vingrinājumiem nepietiek, lai jūsu muskuļiem noteiktu definīciju, jo pamata treniņi noteikti nesamazinās vēdera taukussaskaņā ar nelielu pētījumu, kurā tika aplūkotas 24 sievietes, kuras sešas nedēļas piecas reizes nedēļā veica abs vingrinājumus; jums arī jāievēro veselīgs uzturs. Jūs droši vien esat dzirdējuši to jau iepriekš, bet virtuvē patiešām ir uzbūvēts sešu komplektu komplekts.

slim leju logi 10 1 akmens svara zudums mēnesī

Tomēr vienīgais veids, kā veidot muskuļus un sasniegt šo definīciju, ir vingrinājumi. Izstrādājot vēdera muskuļus, ir svarīgi koncentrēties ne tikai uz taisnās vēdera daļām t. Jūs vēlaties stiprināt visu kodolu, kas ietver jūsu iekšējos un ārējos slīpumus, šķērsvirziena vēderus un iekšējos stabilizatorus, veicot kustības, kas skulpturē no katra leņķa piemēram, šajā abs treniņš no Kaizera.

Kā tas darbojas: Mājas kardio treniņš, lai zaudētu svaru

Izmēģiniet šo galveno treniņu arī no slavenības trenera Autumn Calabrese: 4. Ēdiet vairāk olbaltumvielu.

slimo ieročus mēnesī uzbrukums velosipēdu tauku dedzināšana

Bet vai jūs zinājāt, ka olbaltumvielu uzņemšanas palielināšana varētu arī palīdzēt mainīt ķermeņa sastāvu, samazinot ķermeņa tauku daudzumu? Lai cik ilgi lai saglabātu tauku dedzināšanas sirdsdarbību ko mainītu, pat nav nepieciešams daudz papildu olbaltumvielu.

  • Pretrunīgi treniņi Pieaug naidu Ne tikai to, bet, ja jums nav daudz pieredzes ar vingrinājumu, jums var nebūt sagatavošanās vai vēlēšanās veikt elpu un izaicinošus treniņus.
  • Tomēr ar visām priekšrocībām intervāla treniņam ir vairākas kontrindikācijas, jo sirds un asinsvadu sistēmai ir aktīva slodze.

Pievienojot tikai Par 15 procentiem vairāk olbaltumvielu jūsu uzturs varētu padarīt šo triku, saskaņā ar vienu pētījumu. Šeit ir labākie pārtikas produkti ar augstu olbaltumvielu saturu sākt ēst tagad, ja vēl neesat.

Populārākais šodien

Mandeļu-saulespuķu sēklu olbaltumvielu cepumikāds? Sasniedziet savus ikdienas H2O mērķus. Uzturēšanās labi hidratēta ir ne tikai laba jūsu ādai un sistēmai kopumā, daži pētījumi liecina, ka tas faktiski var palīdzēt sadedzināt vairāk kaloriju un zaudēt vairāk ķermeņa tauku. Dzeramais apmēram 17 unces ūdens var palielināt vielmaiņas ātrumu līdz pat 30 procentiem jebkurā laikā no 10 līdz 40 minūtēm jo tas palielina enerģijas patēriņu, cik ilgi lai saglabātu tauku dedzināšanas sirdsdarbību pētījumi.

Kādi vingrinājumi jāveic, lai noņemtu kuņģi

Tas pats pētījums atklāja, ka jūs sadedzināt 23 kalorijas uz visiem 17 unces ūdens, ko dzerat, tikai FYI. Martins Rusčs 6. Ēdiet mazāk cukura un pārstrādātus pārtikas produktus. Jūs atceraties to bērnības stāstu par sienāzīti, kuram iztika tikai pietiekami daudz, un skudru, kas uzkrāja katru iespējamo pārtiku, lai ietaupītu nākotnei?

Jā, labi, tavs ķermenis būtībā ir skudra tajā fabulā.

28 veselīgas uzkodas, kas var palīdzēt zaudēt svaru

Tas uzkrāj lieko degvielu no pārtikas, kas nedeg uzreiz, jo tauki vēlāk jāsadala enerģijai. Tātad, ja esat ieinteresēts to izdomāt, to lietošana ir mērena kā vienlaikus zaudēt taukus un iegūt muskuļus lai izveidotu lielāku definīciju savā sešu komplektu reģionā. Izvēlieties sarežģītus ogļhidrātus, nevis rafinētus ogļhidrātus.

Kā iegūt Six-Pack Abs, saskaņā ar treneri

Šeit ir vēl daži viesi pārdomām: rafinēti ogļhidrāti, piemēram, baltmaize, milti un rīsi, var nosūtīt cukura līmeni asinīs, braucot ar amerikāņu kalniņiem, liekot justies izsalkušam un sasniegt ēdienu, lai līdzsvarotu sevi. Vēl vairāk - cilvēki, kuri ēda augstāku rafinētu graudu līmeni salīdzinājumā ar veseliem graudiem, vēdera tauku līmenis bija augstāks nekā tiem, kuri to nedarīja, kā liecina pētījumi, savukārt cilvēkiem, kuri patērēja lielāku daudzumu pilngraudu salīdzinājumā ar izsmalcinātām iespējām.

Turklāt tie ir visvieglāk noārdāmie materiāli jūsu ķermenim, kad tam ir vajadzīga enerģija. Uzpildiet šķiedru.

kā noņemt dedzinātos taukus svara zudums ar savu suni

Diēta, kurā ir daudz šķiedrvielu, ir laba vispārējai veselībai. Bet, ja jūs īpaši interesē, kā iegūt abs un sešus iepakojumus, pievienojot tikai 10 papildu gramus šķīstošās šķiedras katru dienu, vēdera tauki var samazināties.

Pētījuma dalībnieki, kas to darīja, redzēja a Vēdera tauku samazinājums par 3,7 procentiem vairāk nekā piecus gadus, nedarot neko citu. Jaunākās Ziņas.